Новини / Прес-релізи
  • Закладки

Дата 19/04/2013

“Будуємо кращі міста” - ціль як рушійна сила інновацій

Робити вклад у покращення міст – це ціль компанії «Лафарж», яка лежить в основі її ііноваційних рішень, а тепер відображена і в оновленому корпоративному логотипові.

До 2050 року 70 відсотків населення світу, що становитиме 9 млрд людей, проживатиме у великих і малих містах на противагу нинішнім 50-тьом відсоткам*. Урбанізація в таких масштабах стане викликом і водночас можливістю для будівельної галузі, в тому числі і для «Лафарж», яка представлена по всьому світі, особливо в країнах, що розвиваються, де «Лафарж» має міцні позиції.

 

Як лідер в цементному, щебеневому та бетонному бізнесі, компанія «Лафарж» визначила розвиток інновацій та підвищення ефективності роботи основними принципами своєї конкурентної стратегії. Їїголовним завданням є вклад у будівництво кращих міст по всьому світі завдяки створенню продукції та будівельних рішень з високою доданою вартістю, а також наданню послуг, які допоможуть вирішити ряд викликів, пов'язаних із глобальною урбанізацією.

 

Отже, «Лафарж» пропонує рішення, які допоможуть містам:

 

  • Активізувати житлове будівництво, вирішуючи питання житло забезпечення для всіх, включно з наданням доступного  житла.
  • Бути компактнішими,  будуючи вертикальні конструкції, що допомагають зменшити стихійне розростання міст.
  • Бути довговічнішими, будуючи триваліші конструкції з повним урахуванням екологічних проблем, особливо енергоефективності в будівлях та  використання водних ресурсів.
  • Бути красивішими, реалізуючи творчі архітектурні ідеї.
  • Мати покращену інфраструктуру і сполучення, завдяки спеціальним пропозиціям для доріг, аеропортів, стадіонів, мостів, тунелів та для всіх інфраструктур взагалі.

 

Згідно з нашими планами у 2012-2013 роках ця стратегія вкладу у покращення міст повинна забезпечити Компанії приріст Ebitda (прибутку до відрахування податків та зборів) у розімрі 450 мільйонів євро за рахунок впровадження нових продуктів та послуг, нової ринкової стратегії, а також вдосконалення ефективності її бізнес-поцесів.

* За даними звіту ООН «Перспективи світової урбанізації (2011)

 

Примітки для редакторів

Група «Лафарж» є світовим лідером у галузі будівельних матеріалів. Вона налічує 65 000 працівників у 64 країнах. У 2012 році обсяги продажів Компанії склали 15,8 млрд. євро. Займаючи провідні позиції в усіх напрямах своєї діяльності - виробництві цементу, щебеню  та бетону, Група робить вклад у будівництво міст по всьому світу завдяки інноваційним рішенням, що дозволяють робити житло доступнішим, забудову компактнішою, споруди довговічнішими, будівлі красивішими, а інфраструктуру досконалішою.

Володіючи провідним у світі центром дослідження будівельних матеріалів, «Лафарж» закладає інновацію в основу своїх пріоритетів, що допомагає Компанії впроваджувати екологічно раціональне будівництво та архітектурну креативність. З 2010 року група «Лафарж» входить до Індексу Доу Джонса, першого світового критерію стійкості, завдяки ефективним діям у напрямі сталого розвитку. Додаткову інформацію можна отримати на офіційному веб-сайті Компанії www.lafarge.com

 

Lafarge Будуємо кращі міста

Контактна інформація

 

Надія Піскоровська

Публічне акціонерне товариство «Миколаївцемент»,

вул. Стрийське шосе, 1, м. Миколаїв, Львівська обл., 81600, Україна

Тел./факс: +38 03241 41689

info.ua@lafarge.com

  • Закладки

Новини та прес-релізи

Ознайомтеся із останніми новинами компанії «Лафарж» в Україні з фокусом на ключових пріоритетах соціальної відповідальності, інноваціях та сталому розвитку.

LafargeHolcim. Cement, aggregates, Concrete.