Дослідження та інновації
  • Закладки
Унікальні рішення

Інноваційні проекти

Завдяки багаторічній орієнтації на наукові дослідження та розвиток група «Лафарж» зробила значний внесок у будівельну індустрію. Нижче ви можете ознайомитись з будівлями, під час спорудження яких було використано найбільш інноваційні будівельні матеріали «Лафарж».

Hypergreen, концепція багатофункціональної вежі

Проект вежі Hypergreen, розроблений архітектором Жаком Ферьеріном (Jacques Ferrierin) в партнерстві з «Лафарж», був створений з використанням самоналивного, самовирівнюючого бетону Agilia® та високоякісного бетону Ductal®.

 

Hyper Green - концепція вежі, яка розроблена для мегаполісів світу та враховує особливості навколишнього середовища. Географічна орієнтація вежі дозволяє їй отримати максимум енергії світла та вітру. Башта здатна генерувати достатньо енергії для майже повного самозабезпечення.

Міст миру в Сеулі, Південна Корея

Міст миру, за проектом архітектора Руді Річчіотті (Rudy Ricciotti), перетинає ріку Хан, зв'язуючи острів Санудо з центром Сеула. Він був побудований в 2002 році з надзвичайно високоякісного бетону Ductal®.

 

"Цей пішохідний міст має проліт в 130 метрів, але товщина поверхні (горизонтальної площадки) становить всього лише 3 см!", - говорить Руді Річчіотті. Створення такої виняткової споруди стало можливим завдяки Ductal®.

Вежа Спінакер в Портсмуті, Великобританія

Вежа Спінакер, розроблена Scott Wilson Advanced Technology Group, була побудована в 2004 році з використанням самоналивного, самовирівнюючого бетону Agilia®.

 

Найвища вежа в Англії піднімається на 170 метрів над рівнем моря. З вежі Спінакер відкривається панорамний вид на відстань 37 км з 3-х різних панорамних точок.

 

Міст Ріон-Антіріон, Греція

Побудований в 2004 році Gefyra, цей міст з'єднує Пелопоннес з материковою Грецією. Маючи довжину 2,800 метрів, він є найдовшим вантовим мостом з усіх коли-небудь побудованих. 75,000 тонн високоякісних матеріалів роблять конструкцію надзвичайно міцною та витривалою. Міст може витримувати пориви вітру до 250 км / год, зіткнення з 180,000-тонним танкером, або землетрус силою до 7 балів за шкалою Ріхтера.

Віадук Мійо у Франції

Маючи максимальну висоту в 340 метрів, опори мосту Віадук Мійо є навіть вищими за Ейфелеву вежу. 35.000 тонн цементу було використано для створення цього дива з бетону і металу.

Очо ін Кубо, Чилі

Вісім кращих чілійських архітекторів були запрошені для розробки проектів ідеального будинку на розкішному морському курорті Марбелла. Вони спроектували просторі білі будинки у різних стилях. Тим не менш, у всіх була одна спільна риса: використання архітектурного бетону «Лафарж» Premix (більше 2500 м ³).

 

Завдяки цьому проекту компанія «Лафарж» зарекомендувала себе як експерта в архітектурному бетоні та зміцнила свою репутацію серед архітекторів.

Еко-Сіті, Південна Африка

Проект Еко-Сіті був ініційований Всесвітнім фондом дикої природи та місцевими НУО в закинутому селищі Йоганнесбурзі. Проектом передбачалася побудова дешевого, екологічно чистого житла, доступного для сімей з найнижчим рівнем доходів. Загальна мета полягає у зменшенні забруднення навколишнього середовища і бідності в селищі.

 

Проект спрямований на використання пасивного сонячного опалення, дощової води та використання вторсировини. «Лафарж» надав цемент, який змішали з полістироловими відходами для виробництва економічних панелей ізоляції.

 

Таким чином бетон та цемент також зіграли свою роль у сфері екологічного безпечного будівництва!

  • Закладки

Дослідницькі пріоритети

Дослідницькі пріоритети Групи максимально узгоджені зі специфікою ринку, на якому вона працює.

Хороше розуміння потреб споживачів та того, як вони використовують наші матеріали, допомагає нам розробляти справді інноваційні продукти.

LafargeHolcim. Cement, aggregates, Concrete.